26-04-2012

Robert Piguet


Heej,

Ik heb voor jullie 3 geuren getest van Robert piguet namelijk de Fracas,Baghari en Bandit.
Het merk Robert Piguet is een duur merk (een flesje van 100 ML kost €125,-) en daarom ben ik blij dat deze in mijn Glossybox van April 2012 zat.

Robert piguet - Fracas
De geur Fracas is een erg sterke geur als je hem net op doet maar nadat deze gedroogt is hij lekker zoet.
Ik vind de geur niet echt mijn geur omdat ik van enkel zoete geuren hou en ik vind het eigenlijk best jammer dat de geur in het begin sterk is.
Zelf zou ik de geur niet kopen ook al had ik het geld had maar voor mensen die van een "mix" geurtje houden is het zeker een aanrader.

Robert Piguet - Baghari
De geur van Baghari is lekker fris en zoet, de geur deed mij erg denken aan bloemetjes en dat doet het altijd goed bij mij.
Helaas heb ik het geld er niet voor maar als ik het geld had dan zou ik deze parfum zeker aan mijn collectie toevoegen.
Dus voor mensen die van bloemen geuren houden (net zoals ik) is het echt een aanrader.

Robert Piguet - Bandit
Aan de geur Bandit vind ik geen lekkere geur zitten, de geur kan ik niet echt een naam geven.
Deze geur zou ik zelf niet kopen omdat ik hem veel te sterk vind.
Voor mensen die van sterke geuren houden is het wel een aanrader maar voor de meer zoete geuren liefhebbende mens is het geen aanrader.

Zoals ik al zei is de parfum van Robert Piguet een dure parfum en daarom is het erg handig en leuk dat ik deze heb mogen testen.
De prijs van een 100 ML flesje is €125,- en de parfum is o.a. verkrijgbaar via de officiĆ«le website van Robert Piguet.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten