28-04-2012

Hoe ik mijn blogs maak

Vandaag een artikel over hoe ik mijn blogs voorbereid en uiteindelijk publiceer.

1. Onderwerp
Een artikel heeft een onderwerp nodig en daarom begin ik altijd eerst met het bedenken van het onderwerp.
Wil ik iets schrijven over Accessoires, parfums of toch make up?
2. Informatie
Na het bedenken van het onderwerp wordt het tijd om de informatie te zoeken die ik wil gaan gebruiken voor het artikel.
De meeste informatie haal ik van internet maar ik gebruik ook de informatie uit Fabulous by Douglas.
3. Schrijven op papier
Voordat ik het artikel schrijf in word schrijf ik het artikel eerst op papier.
Ik gebruik het papier omdat ik meer inspiratie krijg als ik met de hand schrijf, en als ik op papier schrijf kan ik ook de aanteken handmatig aanpassen en eventueel de foute dingen door krassen (en ja dat gebeurt nogal vaak).
4. Editen in Word.
Inmiddels staat het artikel dus op papier en wordt het tijd om de tekst te editen in Word.
Maar omdat ik de tekst al heb is dit niet veel werk meer.
5. Foto's
Als ik foto's wil gebruiken voor bij mijn artikel is het nu de tijd om ze te maken, ik maak altijd de foto's na het schrijven van het artikel.
Eventuele aanpassingen aan de foto's gebeurt ook na het Editen in Word.
6.Publiceren
Nu alles klaar is rest me nog maar één ding en dat is het Publiceren op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten