26-04-2012

Guhl goji bes


Guhl - Goji bes

heej,


Bij kruidvat krijg je regelmatig samples van diverse producten.
Laatst kreeg ik bij mijn aankoop een sample van de Guhl shampoo en conditioner.
Ik was niet bekend met de guhl producten dus voor mij een mooie kans om de shampoo en conditioner te kunnen testen.

De shampoo van Guhl ruikt erg zoet en dat vind ik als liefhebster van zoete producten helemaal goed.
Deze shampoo beschermt de glans van je haar en geeft je haar een milde verzorging.
Verder is de shampoo volledig kleurloos en ruikt deze ook super lekker.

De conditioner is net zo zoet als de shampoo en zorgt voor extra glanzend haar, ook kan je je haar extra goed doorkammen na gebruik van deze conditioner.
De kleur van de conditioner is wit.

Nadat ik mijn haar gewassen had met de guhl Goji bes shampoo en conditioner rook mijn haar echt heerlijk.
Ik raad deze producten zeker aan want ze zijn echt heel erg lekker om te gebruiken.

De guhl goji bes producten zijn o.a. te verkrijgen bij het kruidvat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten