26-04-2012

Essie nagellak - chubby cheeks

Heej,

Ik ben een echte nagellak addict en in mijn Glossybox van April vond ik een potje Essie nagellak :) .
Natuurlijk kon ik als echte nagellak addict het potje niet laten staan en moest ik hem meteen testen.
Ik had wel eens naar de prijzen van de Essie nagellakjes gekeken maar vond €9,99 voor 1 potje een beetje te duur.
Maar gelukkig! ik heb nu 1 potje van Essie toe kunnen voegen aan m'n nagellak stash.
De kleur van de lak is nummer 70; Chubby cheeks.
Chubby Cheeks is een lekkere zomerse kleur, het is een kleur waar je niet echt een naam aan kan geven.
Het is net roze of rood maar ook weer net niet, heel lastig! maar de kleur is echt super leuk.

Over de lak ben ik ook erg positief.
Doordat de lak lekker dun is kan je hem goed op je nagels smeren zonder dat je er teveel van op je nagel doet.
Als je de kleur echt dekkend wil maken is 1 laagje nagellak niet voldoende.

De prijs voor 1 potje nagellak komt op €9,99  en de lak is verkrijbaar via Internet.
De shops waar je ze kan kopen heb ik hier onder gelinkt.

Boozyshop
Enchantra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten