24-04-2012

Glossybox



Doordat ik het artikel over de Glossybox las op Beautygloss besloot ik zelf ook lid te worden van Glossybox.
Glossybox is een doos gevuld met 5 beauty producten die je, als je lid wordt, elke maand ontvangt.
Nu zul je, net zoals ik, waarschijnlijk denken dat dat onbetaalbaar is maar ik kan je vertellen dat dat hartstikke mee valt.
Voor de prijs van €12,50 (per maand) ontvang je elke maand de Glossybox.

Ik heb mijn eerste Glossybox zelf nog niet ontvangen maar die zal ik deze week wel ontvangen.
Zelf ben ik erg benieuwd of er leuke beauty items in zitten en of de producten goed zijn.

Omdat ik jullie het plezier van de Glossybox niet wil ontnemen zal ik (zodra ik mijn box binnen heb) er een artikel over schrijven.

Ik houd jullie op de hoogte!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten