23-04-2012

Beautygloss & Veracamilla

Heej,

In deze post behandel ik mijn 2 favoriete blogs, gewoon omdat ik vind dat deze blogs het verdienen.
Zijn jullie er klaar voor? hier komen ze!

Beautygloss
Beautygloss heeft mij aangezet tot het beginnen van een eigen blog.
Toen ik deze site vond en eenmaal begon te volgen kreeg ik de kriebels om zelf te gaan schrijven.
Ik schrijf dan misschien niet over de zelfde onderwerpen maar door deze site ben ik op het idee gekomen om een blog bij te houden.
Ook heb ik door deze blog de Glossybox ontdekt (Lees mijn bericht er over hier).
De filmpjes die op beautygloss staan vind ik ook leuk,maar dit is niets voor mij om te gaan doen.
Er verschijnt elke dag wel een artikel op Beatygloss dus ik raad jullie aan om zeker eens een kijkje te nemen.

Veracamilla 
Veracamilla is net als beautygloss een weblog over make up en fashion!
De schrijfwijze van Vera vind ik zelf erg leuk en de onderwerpen waarover ze schrijft vind ik zo mogelijk nog leuker!
Op de site verschijnen ook elke dag nieuwe berichten wat de site interessant maakt.
wat ik zelf ook leuk vind aan deze site is dat er ook low budget tips worden gegeven voor make up en zo wordt de site interessant voor jong en oud.
Ik raad het ook zeker aan om deze site te bezoeken, het is het zeker waard

Ik hoop dat jullie het net als ik leuke sites vinden en ze ook met veel plezier gaan bezoeken.

1 opmerking:

  1. Wat zouden wij meiden toch zijn zonder beautyblogs? :) Thanks voor je comment btw!

    BeantwoordenVerwijderen