24-04-2012

Bourjois Anti chip nailpolish na 2 dagen

Heej,

Hier even een update over de Anti chip nailpolish van het merk bourjois.

Op de nagellak flesjes staat dat je nagels 2x sterker worden door de lak en er wordt beloofd dat de nagellak 10 dagen goed en mooi blijft zitten.
Ik (zo nieuwsgierig als ik ben) heb dit voor jullie getest en ik moet zeggen dat na 2 dagen de nagellak nog steeds mooi zit.
De chips in de lak zijn echt minimaal en de lak ziet er nog mooi glanzend uit.
Natuurlijk weet ik wel dat je na 2 dagen nog niet veel kan zeggen over een product maar omdat ik nooit lang een kleurtje op mn nagels laat zitten schrijf ik nu een review over deze nagellak.

Ik vind de nagellak persoonlijk erg fijn omdat de lak dun is en dus daarom goed smeerbaar is.
Zoals ik al zei worden 2x sterkere nagels beloofd door het gebruik van deze nagellak.
Zelf geloofde ik er niet zo in maar er is mij het tegendeel bewezen, mijn nagels worden echt sterker door deze lak.

Bourjois is wel 1 van de duurdere merken maar omdat de nagellak mooi blijft en kwalitatief goed is, is het het geld meer dan waard.

Ik heb de nagellak besteld bij Douglas.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten